سوالات متداول
مشتریان گرامی لطفا قبل از تماس با پشتیبانی این صفحه را مطالعه بفرمایید و اگر پاسخ خود را نیافتید سپس با پشتیبانی تماس بگیرید.
فروشگاه لونامارکت دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین اعتبار این وبسایت از مشتریانی است که بیش از ۵ سال همراه ما بودهاند.
خیر. خرید و تحویل سفارش تنها از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی لونامارکت امکانپذیر میباشد. در صورتی که امکان پرداخت آنلاین وجود نداشته باشد میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید.
بله، تمام محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی لونامارکت عرضه میشوند اورجینال بوده و هیچ محصول غیر اصلی وجود ندارد.
تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لونامارکت دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
پس از اضافه کردن محصولات به سبد خرید و ثبت سفارش، به صورت خودکار به درگاه بانکی متصل میشوید و میتوانید با استفاده از کارت بانکی خود اقدام به پرداخت نمایید. در صورتی که در پرداخت مشکلی به وجودآمد با پشتیبانی لونامارکت تماس بگیرید.
سفارشها تهران به وسیله پیک و سفارشها شهرستان نیز به وسیله پست ویژه ارسال خواهند شد.
سفارشهای تهران طبق جدول زمانبندی ارسال که توسط مشتری انتخاب میشود ارسال خواهد شد.
سفارشهای شهرستان که توسط پست ویژه ارسال میشود معمولا بین 24 تا 48 ساعت طول میکشد تا به دست شما برسد. در صورتی که ظرفیت پست ویژه برای شهر شما تکمیل شده باشد سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد.
بله، بعد از ثبت سفارش میتوانید با تماس با پشتیبانی لونامارکت روشی که برای شما مناسب است را برای ارسال بفرمایید و سفارش شما طبق درخواست شما ارسال خواهد شد.
بعد از ثبت سفارش و پرداخت آن، با مراجعه به بخش سفارشها در حساب کاربری خود میتوانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر به بخش پیگیری سفارش مراجعه فرمایید.
لونامارکت همواره سعی دارد تا موجودی کالاهای خود را افزایش دهد. برخی کالاها به دلیل توقف تولید دیگر موجود نخواهند شد. این کالاها با یک برچسب “توقف تولید” مشخص میشوند. زمان دقیقی از موجود شدن کالاهای ناموجود در دسترس نمیباشد. لذا درصورت موجود نبودن کالای مورد نظر، لطفاً از طریق صفحهی همان کالا پیگیر باشید. درصورت موجود شدن کالا، در اولین فرصت قیمتگذاری انجام خواهد شد و امکان خرید فراهم میگردد.